Naše služby, k vašim službám
Jednoduché účtovníctvo
Každá fyzická osoba, ktorá začne vykonávať podnikateľskú činnosť sa stáva účtovnou jednotkou a je povinná si viesť účtovníctvo. Jednoduché účtovníctvo najčastejšie využívajú práve živnostníci, teda samostatne zárobkovo činné osoby ale aj neziskové organizácie.
Služby v oblasti jednoduchého účtovníctva
skontrolujeme správnosť dokladov a dokumentov, ktoré nám doručíte,
správne zaúčtujeme doklady do peňažného denníka, knihy pohľadávok a knihy záväzkov,
vypracujeme pre vás všetky typy daňových priznaní,
poskytujeme vám pravidelné informácie o stave účtovníctva,
na konci účtovného obdobia zostavíme účtovnú závierku,
komunikujeme s úradmi,
zabezpečíme inventarizáciu majetku a jeho evidenciu,
poskytujeme poradenstvo a konzultáciu.
Podvojné účtovníctvo
Každý podnikateľ, ktorý je zapísaný v obchodnom registri je povinný viesť podvojné účtovníctvo. Ide teda najmä o obchodné spoločnosti ako spoločnosť s ručeným obmedzením, akciové spoločnosti či družstvá. Pre našich klientov ponúkame spracovanie účtovnej agendy na mieru tak, aby presne odpovedala konkrétnym požiadavkám firmy.
Služby v oblasti podvojného účtovníctva
doklady, ktoré nám doručíte skontrolujeme a zabezpečíme prípadné odstránenie chýb,
následne ich zaúčtujeme do denníka a hlavnej knihy,
pripravíme a podáme daňové priznania ako aj kontrolné a súhrnné výkazy,
zastrešíme kompletnú daňovú agendu,
vedieme pokladničnú knihu,
spracujeme účtovnú závierku,
priebežne vás informujeme o stave účtovníctva, majetku či záväzkov,
komunikujeme s úradmi.
Mzdy a personalistika
Komplexné služby a poradenstvo poskytujeme aj v oblasti účtovníctva a personalistiky. Mzdová agenda je pomerne zložitý proces, pri ktorom zamestnávateľ musí plniť množstvo povinností. My ju spracujeme jednoducho, rýchlo a v súlade s neustále meniacou sa legislatívou.
Služby v oblasti miezd a personalistiky
pripravíme pracovné zmluvy, dohody a súvisiace dokumenty v súlade s platným Zákonníkom práce,
vašich zamestnancov prihlásime a odhlásime v Sociálnej a zdravotných poisťovniach,
zavedieme personálnu zložku zamestnanca,
spracujeme a vypočítame mzdy, zostavíme výplatné pásky a listiny,
vyhotovíme evidenčné listy, potvrdenia o príjme a iné dokumenty,
komunikujeme so všetkými inštitúciami, vypracujeme mesačné výkazy a všetky potrebné tlačivá pre Sociálnu poisťovňu, zdravotné poisťovne a pre daňový úrad,
zastupovanie pri kontrolách,
priebežne vás informujeme o zmenách v legislatíve,
snažíme sa našim klientom poradiť aj v ich individuálnych požiadavkách, ktoré sa týkajú sociálnych či zdravotných odvodov.