Robíme účtovníctvo zrozumiteľným už 10 rokov
Venujeme sa konkrétnym situáciám v živote firmy a vieme nájsť realizovateľné riešenia na mieru. Zaoberáme sa tými oblasťami, ktoré sú pre klienta dôležité a ostatné sa snažíme čo najviac zjednodušiť. Je pre nás dôležité neustále zvyšovať kvalitu a ponuku našich služieb.
Ako sme rástli
Ľudia, na ktorých sa môžete spoľahnúť
Patrik Kasáš
CEO / Senior účtovník
Patrik vyštudoval Fakultu managementu Univerzity Komenského v Bratislave. Vždy aktívne podnikal a neskôr sa venoval účtovníctvu v rôznych spoločnostiach. Vďaka jeho dlhoročným skúsenostiam vznikla myšlienka vytvoriť externé ekonomické oddelenie, ktoré svojim klientom zabezpečí nie len účtovné, ale aj personálne, či korporátne služby.
Anna Buchová
Účtovníčka
Anička je úspešnou absolventkou programu marketingový a obchodný manažment na Ekonomickej univerzite v Bratislave. Skúsenosti s ekonomikou a účtovníctvom získala pri práci na ekonomickom oddelení špedičnej spoločnosti a v účtovnej kancelárií. U nás sa venuje predovšetkým účtovaniu všetkých dokladov pre našich klientov.
Klaudia Tóthová
Účtovníčka
Klaudia má všetky legislatívne zmeny v malíčku. V našej kancelárií sa zameriava na účtovníctvo, dane a kompletnú daňovú problematiku. Je úspešnou absolventkou inžinierskeho štúdia programu daňovníctvo na Národnohospodárskej fakulte v Bratislave.
Tomáš Leco
Junior účtovník
Tomáš u nás pracuje na pozícií asistent účtovníka a pokrýva najmä vedenie účtovníctva pre našich klientov v programe Pohoda. Je študentom odboru účtovníctvo – audítorstvo na Ekonomickej univerzite v Bratislave. Jeho skúsenosti získal v účtovných kanceláriách, kde pracoval ako asistent a neskôr ako junior účtovník.
Diana Hrkelová
Junior účtovníčka
Diana študuje na Ekonomickej univerzite v Bratislave účtovníctvo a audit. V minulosti pracovala ako office manažérka, skúsenosti v účtovníctve aj ekonomike získala na daňovom úrade či v akciovej spoločnosti YIT. Dnes sa vo firme venuje účtovaniu všetkých dokladov pre väčšinu našich klientov.
Lenka Pastýrová
Office manager
Lenka u nás zastrešuje predovšetkým administratívnu či organizačnú podporu, pomáha nám s účtovnými prácami, zabezpečuje poriadok a plynulý chod kancelárie či komunikáciu s našimi klientmi.
Hodnoty, ktorých sa držíme
Férovosť
S našimi klientmi jednáme otvorene. Vždy dodržíme naše sľuby a dohody.
Rýchlosť
Každému venujeme osobitný prístup a čas. Rýchlo tak pre vás nájdeme tie najlepšie možné riešenia.
Kvalita
Našou snahou je poskytovať tú najvyššiu úroveň služieb a zároveň sa neustále zlepšovať.
Zodpovednosť
Pre našich klientov sme spoľahlivými partnermi, berieme zodpovednosť za naše kroky.